30 Tem 2008

PES DEDİRTECEK GERÇEK BİR HİKAYE

İNANILMAZ BİR OLAY TÜM HERKESİN OKUMASI LAZIM.
DİKKATLİ OLALIM)
Karşıdan karşıya geçmek isteyen yaşlı
bir teyze yoldan geçenlerden yardım ister,
kimsenin oralı olmadığı teyzeye
23 yaşında bir kızımız yardım eder,
karşıdan karşıya geçirirken kız aniden bayılır,

masum görünüşlü yaşlı teyze
bir taksi çevirir
kızı taksiye atar ve taksiciye:
-kızım yolda yürürken fenalaştı,hemen eve götürmem lazım der.


Taksiyi ATA2 sitelerine
yakın bir yerde durdurur,
taksiciden yardım alarak kızı arabadan indirir
komşularından yardım alacağını
söyleyerek taksiciye gitmesini söyler.


Taksici oradan uzaklaştıktan kısa bir süre sonra
arabanın içinde telefon çalmaya başlar
kendi telefonunun çalmadığını anlayan taksici
kısa bir aramadan sonra
arka koltuğun altına düşmüş olan telefonu bulur,
ısrarla çalan telefonu açar


telefonda bir erkek vardır:
-Bu telefon kızıma ait,eve gelmesi gerekiyordu ama hala gelmedi
siz kimsiniz diye sorar,
telefonu açan taksici kendini tanıtır
ve kızınızı annesiyle falanca adrese bıraktım der
baba hayır annesi yanımda
bulunduğun yeri söyle
beni kızımı bıraktığın adrese götüreceksin der ve polise haber verir,


polisler baba ve taksici kızı arar ama
ne o adreste öyle bir teyze vardır nede kız ortadadır.
Ertesi günü kız Çengelköy'de
MAXİ alışveriş merkezinin önündeki
bir çöp konteynerının içinde
ölü bulunur,tüm organları
alınmıştır,
otopsi raporuna göre kıza
iğne yapılmış ve bayılması sağlanmış,
aile feryat figan tüm çengelköy
ayağa kalkmış durumda.


Allah böyle bir yaşlının belasını versin kime güveneceğiz.
Yardım etme güdülerimizi de köreltiyorlar,
gerçekten yardıma ihtiyacı
olanada yardım edemeyeceğiz bunlar gibi soysuzlar yüzünden.
Allah ailesine sabır versin.
Lütfen daha dikkatli olalım,
gün geçtikçe
böyle olaylar çoğalmakta ve
biz neyin nerden geleceğini bilmez
halde şans eseri yaşıyoruz

Hiç yorum yok: